ŽAIDIMO NUOSTATAI:

1. Komandą sudaro 2–6 žmonės
2. Komandos rugsėjo 20 d. galės sužaisti orientacinį žaidimą sau tinkamu laiku tarp 10:00–15:00 val.
3. Laukia įvairios misijos/užduotys. Vienur reikės kažką surasti, kitur nusifotografuoti su visa komanda kartu prie tam tikro objekto, išspręsti užduotį ir pan.
4. Komandai bus reikalingas vienas išmanusis telefonas su mobiliaisiais duomenimis.
5. Visą likusią informaciją gausite registracijos metu nurodytu el. paštu, o žaidimo dieną gausite nuorodą į žaidimą su prisijungimo duomenimis.
6. Dalyvavimas nemokamas – iš maksimaliai taškų surinkusių komandų (jei tokių bus daugiau nei viena) atsitiktiniu būdu bus išrinkta rėmėjų prizų laimėtojų komanda. Skatiname neskubėti, o pasukti galvą ant pečių ir pasimėgauti darnia kelione Kaune!
7. Tiksli starto vieta bus paskelbta artėjant žaidimo dienai, tačiau ji bus kažkur centrinėje Kauno dalyje.
8. Negalima naudotis automobiliais.
9. Registruodami komandą sutinkate su orientacinio žaidimo taisyklėmis ir su tuo, kad žaidimo nuotraukos būtų naudojamos viešinimo tikslais.
10. Registracijos metu naudojama kontaktinė informacija bus naudojama informuoti apie orientacinį žaidimą ir siųsti informacijai su prisijungimo prie žaidimo duomenimis.
11. Dalyviai atsako už savo ir savo daiktų saugumą.

Užduoties pav.

Taip atrodys užduoties langas: A) užduoties pavadinimas; B) geltona ikonėlė, nurodanti, kaip užduotis pažymėta žemėlapyje; C) užduoties sudėtingumas; D) laikas, likęs iki žaidimo pabaigos; E) užduoties aprašymas.

Žemėlapio pav.

Žemėlapyje pažymėtos ikonėlės atitiks užduotyse nurodytas ikonėles – t.y. užduočiai reikalingas objektas bus kažkur raudonai pažymėto apskritimo teritorijoje (gali būti bet kur, nebūtinai jo viduryje!).

 ŽAIDIMO INSTRUKCIJA:

  • Šiame žaidime žemėlapyje pažymėtose teritorijose reikės ieškoti objektų, kurie padės atsakyti į klausimus.  Viso –X užduotys + 3 nuotraukų užduotys. Maksimaliai galima surinkti X taškų, o nuotraukų užduotys būtinos, norint pretenduoti į prizus.
  • Žemėlapį rasite pirmame žaidimo puslapyje – atsidarykite ir naudokite viso žaidimo metu.
  • Užduočių sunkumas pažymėtas trimis lygiais: ⬤ lengva (100 tš.), ⬤ vidutinė (150 tš.), ⬤ sudėtinga (200 tš.). Sudėtingumo lygis orientacinis – gali būti, kad užstrigsite prie lengvos, ar sunkią užduotį išspręsite labai lengvai. Kadangi komandų daug, bus ir tikrai nelengvų užduočių, tačiau bus ir paprastų, kur tiesiog reikės kažką surasti ir atsakymas bus gana akivaizdus.
  • Įdėmiai perskaitykite užduotis – nemažai jų parašyta mįslių forma, turi įvairius rebusus ir t.t.
  • Pradėkite žaidimą tik jau būdami Laisvės al. Turėsite keturias valandas laiko (likusį laiką matysite ekrane) – tai yra kur kas daugiau nei turėtų prireikti, tačiau po keturių valandų, jei dar būsite nepabaigę,  jūsų atsakymai automatiškai išsisiųs.
  • Klausimus galėsite atsakyti bet kuria tvarka – tiesiog naviguokite apačioje spausdami užduočių numerius – jūsų atsakymai liks įrašyti ir galėsite bet kada juos keisti prieš pateikiant atsakymus.
  • Kai pažymėsite visų klausimų atsakymus (įsitikinkite, kad tai tikrai padarėte), spauskite mygtuką PABAIGTI ŽAIDIMĄ, kurį rasite pačioje pabaigoje po paskutinės užduoties.
  • Pabaigus žaidimą turėsite galimybę įkelti žaidimo metu padarytas nuotraukas. Įkėlę jas, pamatysite preliminarią rezultatų lentelę (nuorodą į ją atsiųsime ir el. paštu).
  • Nugalėtojais taps daugiausiai taškų surinkusios komandos (laikas – nesvarbu). Jei taškų skaičius bus lygus – trauksime burtus dėl prizų.
  • Teisingus atsakymus sužinosite el. paštu po žaidimo, pabaigus visoms komandoms (vėlai šeštadienio vakare).
  • Prizų laimėtojai paaiškės pirmadienį.
  • GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA: perduoti atsakymus ar klausimus, dalyvio bilietus kitiems,  dalyvauti žaidime daugiau nei kartą, specialiai gadinti žaidimo objektus – būkime komandiški ir bendruomeniški!

JEIGU NETYČIA IŠEITUMĖTE IŠ ŽAIDIMO: Jeigu netyčia išeitumėte iš žaidimo / išjungtumėte / perkrautumėte langą, nesijaudinkite jūsų atsakymai bus išsisaugoję.

PATARIMAI:
  • Kai kuriose užduotyse teisingi atsakymai gali šiek varijuoti, pvz. jeigu atsakymas NAMAS, tai bus užskaityta ir NAMELIS ir pan. Dažniausiai taškai bus užskaityti iš karto, tačiau yra maža galimybė, kad užskaitysime ir vėliau (jei nebūsime numatę tokio galimo varianto).
  • Nuspręskite komandos strategiją – ar pirma susirinksite artimiausias užduotis? O gal pradėsite nuo lengvesnių ir pabaigai pasiliksite sunkiausias? Kas skaitys užduotis? Kas orientuosis?
  • Sukčiavimo atveju gresia diskvalifikacija.